loading

FAQ

1. Hur kan jag nå en rådgivare?


Våra rådgivare ser du listade i vänsterkolumnen. Välj en rådgivare du vill läsa mer om genom att klicka på deras knapp. Då kommer du till rådgivarens egen sida med en mer ingående beskrivning. Här ser du om rådgivaren passar för den typen av fråga du har.
Här kan du också se vilka rådgivare som är Tillgängliga, Upptagna i samtal eller utloggade

2. Kan rådgivaren se vem jag är?


Alla telefonsamtal är anonyma för rådgivaren, vilket innebär att de inte kan se vem du är eller vilket nummer du ringer från.

3. Hur mycket kostar tjänsten?


För privat konsultation, direkt till en rådgivare kostar det från Sverige 19.90 SEK/min, från Norge 26 NOK/min och från Finland/Åland 3 €/min. Du kan själv avsluta samtalet när du önskar. Tänk på att eventuell operatörsavgift kan tillkomma, beroende på ditt abonnemang, när du ringer in till våra tjänster.

4. Hur betalar jag?


Kostnaden för ditt telefonsamtal debiteras på din telefonräkning. Du kan även välja att förskottsbetala med konto-/kreditkort.

5. Vem kan utnyttja tjänsten?


Du måste ha fyllt 18 år för att ringa in till oss och utnyttja våra övriga tjänster. Förutom det kan vem som helst använda tjänsten när man önskar.

6. Vilka råd kan man få?


Man kan få råd och vägledning om allt som man har inom sig och vill prata ut om, och du kommer att få råd som är etiskt försvarbara att ges över telefon. Vi arbetar efter Etiska Rådets riktlinjer och svarar därför inte på frågor som rör sjukdomar eller dödsfall.

7. Vad händer om jag inte är nöjd?


Är du missnöjd med tjänsten ber vi dig att skicka in ett klagobrev inom 48 timmar. Vi kommer att behandla ditt klagomål och komma med ett svar till dig inom 48 timmar. Om du vill göra en reklamation, var vänlig sänd oss ett e-postmeddelande genom vårt kontaktformulär eller ring vår kundtjänst: +46(0) 8 - 505 22 110.


PayPal

Expresskassa

Information